Tuesday, September 28, 2010

miNggu yANg sanGat siBUK..

Assalamualaikum...hmmm..dalam minggu ni byk keja nak kena settlekan..
nak kena hantar report, asgment n bru habis micro teaching kat sekolah SK JITRA II
kat sekolah tu mmg best..budak-budak tahun 6 pon baik & dengar cakap kitaorng...
xla serabut sangat time ngajar PJ 2 hari ni..memang enjoy la...
GB dia pon baik..siap suruh Mak cik2 kantin sediakan makanan lg kat kitaorng...( tapau la, jimat duit..hahaha)
minggu ni nak kena hantar 2 asgmnt...BM aku dh start tp EDU...hahaha..hampeh..satu pon xbwt lagi...
untuk kem badan uniform lak..aku ingatkan bdk2 junior dah settlekan sijil penyertaan..hampeh jugak..satu pon xbuat lagi...nasib la diaorng dapat cnior yang penyabar ni..hahahahaha..aku juga la yang nak kena ngadap pensyarah esok..kena buat muka kesian coz memang xsempat nak settle sijil penyertaan...( sijil kosong dh..haha)
apa2 pon aku harap dapat settle smua benda yang menyerabutkan kepala otak  minggu ni...
berselerak meja study aku time2 cmni..(gempaq je lebih ni..hahah)

haha...xleh blah( lakonan semata-mata je)

buku ni la paling penting...

kucing sape ntah ni..asyik teman aku time kat hostel dulu..siap pakai baju TOM & JERRY lagi..hehe

P/S : td main hoki..apa lg ambik kesempatan hooooorayy kuat2 la..hilangkan stress dalam otak ni..haha..padahal team lain yang menang..kah3...

No comments:

Post a Comment