Saturday, September 25, 2010

teringAT keMBAli kenangAN Lalu...


                                                            Putera SMTBTWRTH
                                               

                                                                        AKU & NAZRUL
                                                  

                                                       epo, piduih, bob, pak su & tommy


                                                                          SPM memory


                                                                        mn abg Damon????hehe
                        

                                                                      our dorm....pink kaler..hehe


                                                                                 best fren


Semua ni member2 aku time kat teknik butterworth dulu...ramai lg mmber2 xda dlm gambr ni...apa2 pon bila ingt balik kenangan dulu mmg best sgt2..huhu...rindu lak kat member2 lama..skrng masing2 dah jauh..da yg masih contact ngn aku...& da yg dah hlng....tp Alhamdullilah dari sumber-sumber yang aku dengar ramai dah berja...da dah jadi askar..sambung belajar kat Univrsti, politeknik n mcm2 jenis IPTA lg la...apa2 pon..time kat sekolah dulu mmg best...pada member2 yang satu hostel ngn aku dulu, satu lembaga pengawas n satu sekolah ngn aku...All the best k...

No comments:

Post a Comment