Friday, October 29, 2010

Anak-anak buah Yang comey2..


Assalamualaikum w.b.t...haaa..dh lama tak taip2 untuk blog ni..asyik copy n paste je post2 sebelum ni...ok kali ni aku nak story pasal anak-anak buah aku yg comel2 semuanya...aku ni ramai anak buah sebenarnya..al maklum lah aku anak second last..semua kakak2 n abang dah kawen..so memang ramai la anak buah...memang happening kalo time raya...smpai aku pon naik pening kadang2..hehe..tp apa2 pon aku syg sgt semua anak2 buah aku...haaa..sebelum terlupa..anak2 buah aku ni call me PAK ANDAK..hehe..jom aku kenalkan semua kaum pelapis kerabat-kerabat aku..




ALONG ni my first nephew.....yg sweet girl ni plak AYU..my second nephew








 comel yang tgh makan aiskrin ni..HAZIQ...n yg tgh peluk pak andak (aku la tu) nama dia HAKIM






 Haaa....ni la noty..dua2 nakal sgt2..hehe..mcm kembar lak nama..HAWA n ADAM






ni pulak HAIKAL yg comey..haa..3 anak buah pingitan..AYU, ANGAH N IRA...



anak-anak buah aku kat sni...tp xsemua la yang ada....

ABU BAKAR yg comel

ABU BAKAR ngn ummi dia ( akak aku)

PUTRA ngn AKIM

                                        haaa....anak buah lagi....IRFAN n HAZIQ


riuh sekampung bila kumpul ramai-ramai...camni la suasananya....hehe...meriah...







9 comments:

  1. hahaha...ni persediaan utk bakal bapa sprti pak andak yer...
    x sgke mmbe aku ni pnulis blog upe nyer...

    ReplyDelete
  2. haha..baru taw ke...dah famous blog aku seantero..ko baru nak tahu..haha

    ReplyDelete
  3. amboi byknye anak buah..mmg meriah family cmnie...

    ReplyDelete
  4. haa...mmg meriah pon lg2 time raya...hehe

    ReplyDelete
  5. sonoknyerr de ank buah rmai2..meh cnie stu..nk yg pling chomey..haha

    ReplyDelete
  6. haha...mnta kat parents diaorng..tp sure2 la xdpt..hik3...

    ReplyDelete
  7. salam,

    jalan2 jumpa blog ni.
    selamat berkenalan.

    wah ramainye anak buah dia.

    Ai baru ade 4org anak buah (^_^)

    ReplyDelete
  8. wslm...slmt berknlan..hehe..mmg ramai ank buah...smpai pening kdg2 tu..hehe

    ReplyDelete
  9. cet..knon2 glmer la 2....
    hahaha..slmat mnulis d alam blog...

    ReplyDelete