Monday, October 11, 2010

hilang KAsut baru...huhuhu...

 line 7...sport shoes aku....dah hilang akhirnya..huhuhu

               hari2 last pakai kasut tuu masa mengajar kat SK Jitra 2...huhuhu

Huuuuhhh...dah la pagi tadi bangun lewat...ada amali pertukangan plak tu....ekpress je aku bersiap nak g kelas...bila dah siap2 time nak pakai sport shoes aku...tiba2..xda...huuuuhhh...panik gak mencari satu umah..dah la sport shoes aku yg lama dah berlubang kat tapak kasut...cari punya cari..xde gak..so paksakan diri la jugak pakai kasut lama coz dah lewat sgt...dalam hati still cool coz ingtkan lupa letak kasut tu kat mana2..dengan bertungkus lumus buat amali satu hari..siap gak akhirnya projek kayu aku....
time balik umah untuk cari kasut sport aku...lama gak aku cari tapi langsung xjumpa..akhirnya dah leh buat keputusan yang kasut aku tu dah hilang entah ke mana..huhuhuhu...sedeyy doww..dah la baru beli kat al-ikhsan..mahal lak tu..huhuh..xsampai dua bulan lagipon....
memang kalo aku jmpa sapa yg curi kasut aku tu..haaaaa..siap la ko...aku tahu la jenis sepakan apayg sangat sesuai aku nak kasi kat ko...
memang angin satu badan je ni..tp sabo je.....huhuhu..muhasabah diri banyak2...
nasib la dah nak habes sem..xturun padang dah...kalo x..msti kena beli lain....nampaknya semester depan sport shoes baru lagi la...hmmm..nasib2....

No comments:

Post a Comment