Monday, October 18, 2010

Hasil aMali JAHItan AKu

Assalamualaikum w.b.t....hehehe...kali ni nak share pasal projek amali yg aku kena settlekn baru ni....semester ni kitaorng kena settlekn amali pertukngan ( 4 jam ), jahitan (3jam) n masakan.....perhhh mmg mantap...frst time aku belajar menjahit macam2 jahitan yang xpernah aku dgr..hehehe....memang susah..pening kepala gak la nak menjahit ni..kena penuh dengan kesabaran..hehehe...time first nak menjahit tu..dah patah jarum aku buat..hahaha..nasib la dpt cover2....ok skrng show hasil kerja tangan aku semasa amali menjahit...

P/S : ni la hasil jahitan yang aku rasa plng cantik yg aku pernah buat seumur hidup aku...hahahah


hasil jahitan aku buat


hehehe...setelah 3 jam bertungkus lumus...siap juga akhirnya..

ni jahitan utk portfolio

leh buat suprise utk mak aku ni..hahaha...nangis kot kalo dia tgk gambar ni..hahha



2 comments: